بدروم سرزمین آب‌های ابدی است

جایی که تا چشم کار می‌کند نور و آب دنیای دیگر را رقم زده‌اند.

شهری ساحلی در جنوب غرب ترکیه که در کنار دریای اژه موقعیت توریستی خوبی را پیدا کرده است.  واژه «بدروم» به معنای پایین است، و از آنجائیکه این شهر در پائین ترکیه قرار گرفته است این نام را یدک می‌کشد. این شهر کاملا ساحلی است و در نتیجه، گردشگران و مسافران بسیاری برای تفریح به این شهر سر می زنند.

از آن جایی که اصلا بعید نیست که شما به زودی به این شهر سفر کنید پیشنهاد می کنیم که در ادامه با ما همراه باشید

سواحل بدروم

سواحل بدروم از پر جنب‌وجوش‌ترین سواحل ترکیه هستند و گردشگرهای زیادی در این منطقه دیده می‌شوند. بدروم شهر قایق‌های بادبانی و جاذبه‌های باستانی است.  هیرودوت، پدر تاریخ در این شهر به دنیا آمده و یکی از عجایب هفتگانه جهان در بدروم قرار دارد.

جالب است بدانید که بدروم، خانه یکی از معتبرترین موزه‌های باستان‌شناسی زیرِ آب هم هست. سلیقه ی ساکنین سابق و فعلی بدروم و طبیعت این شهر با یکدیگر دست به دست یکدیگر داده اند تا این شهر یکی از زیباترین مناطق ترکی لقب بگیرد.

ولی جدا از تعاریف پر آب و تاب، بدروم یکی از زیباترین شهرهای ساحلی در ترکیه است و همه ی امکانات را برای تبدیل شدن به بهترین مقصد تفریحی و ساحلی در ترکیه را دارد.

چه زمانی به بدروم سفر کنید؟

ماه‌های ژوئن یا سپتامبر بهترین زمان برای سفر به بدروم هستند. اگرچه در این فصل‌های سال هم هوا گرم است، اما چون  گردشگرهای کمتری از بدروم بازدید می‌کنند. بنابراین نگرانی از بابت ازدحام جمعیت در سواحل، رستوران‌ها و مکان‌های تفریحی نخواهید داشت. به‌راحتی می‌توانید برای دیدن شهر یا تجربه تفریحات آبی برنامه‌ریزی کنید و یک سفر رویایی را برای خودتان رقم بزنید. بدروم از لحاظ آب و هوای از آن شهرهایی است که به خاطر دارا بودن موقعیت جزیره ای خود، دارای آب و هوای کاملا مدیترانه ای است.

سفر به ترکیه آغاز یک ماجراجویی هیجان‌انگیز است. اگر مقصد سفر بودروم باشد، این ماجراجویی جذاب‌تر هم خواهد شد. در سواحل بودروم می‌توانید شنا، غواصی و موج‌سواری روی آب را تجربه کنید. البته تمام تفریحات بودروم در این موارد خلاصه نمی‌شود.

درباره ی سفر به بدروم باید این نکته را بدانید که با این که این شهر دارای فرودگاه بین المللی در خود است اما با این حال از تهران به مقصد این شهر پرواز مستقیمی وجود ندارد و برای رفتن به این شهر باید حتما از تهران به مقصد استانبول بروید و سپس از آن جا با استفاده از راه های زمینی و یا پرواز داخلی به سمت این شهر پرواز کنید. از همین رو پیشنهاد می کنیم که برای رفتن به این شهر از تور بدروم سرزمین سفر آریایی  استفاده کنید تا همه ی امور سفرتان از رفت و آمد گرفته تا خدمات و امکانات سفرتان به بهترین نحو ممکن برایتان پیش برود.