• منو های غذایی در آلپ

آماده باشید که در مسیر خود در آلپ طعم های متفاوتی را حس کنید. اگر در لباس های خود لباس مهمانی گذاشتید پس کمی ریخت و پاش کنید و به یک رستوران شیک در زوریخ به نام پارخوس بروید.  رستوران های دیگری که در این مسیر با آن رو به رو می شوید یکی در سالس برگرلند به نام اوبرئو که شما با مناظر زیبا و آرامش خاصی در کنار کوه رو به رو می شوید . در طول مسیر می توانید به کلیسای ولتنبرگ یکی از قدیمی ترین کلیساهای جهان که مربوط به قرن هشتم می باشد سر بزنید.

دو ساعت و نیم بعد، شما در منطقه سوارکاری گارمیش-پارتنکیرشن برای شام زیر یک گنبد شیشه ای در بالای زاگزپیتز، نزدیک به ۱۰،۰۰۰ فوت در هوا هستید. و به طور کلی در این مسیر با رستوران های خاصی با طعم متفاوتی از غذاها را با چشم اندازی زیبا ازمناظر فوق العاده را تجربه خواهید کرد.

 

  • شهرهای مهم  آلپ

یه آخر هفته حماسی را در شهر های آلپ بگذرانید. مونیخ، اینسبروک و زوریخ با برخی از بهترین پیشنهادات فرهنگی اروپا، هر کدام دروازه ای برای تجربیات شهری در سطح جهانی برای کسانی هستند که از ارتفاعات آلپ بهره می برند می باشند. . از مونیخ شروع کنید یکی از شهر های شاخص که هنوز هم بر جذابیت و سنت خود استوار است.  از تاتر های ملی گرفته تا موزه های معروف آن  در سطح جهانی از جذابیت های این شهر می باشد. یکی دیگر از شهرهای شاخص در منطقه آلپ شهر اینوسبروک می باشدشهری که در اطراف کوهستان های بلند قرار گرفته و شما با نگاهی به اطراف می توانید قلعه معروف آمبراس را ببنید. پس از آن در زوریخ می توانید از کوه یوتیلبرگ بالا بروید و پس از صعود از غذای محلی شهر لذت برید.

  • طراحی هاو معماری در منطقه آلپ

سبک های مینیمالیستی، و ساخت های که با چوب کاج انجام گرفته ، مانند تصاویری که در مجلات دیده می شود. شما با بازدید از کارفرمایان محلی در محل کار و همچنین با بازدید از گالری های هنری با سبک معماری معصار در منطقه آلپ آشنا شوید. یک اتاق در مونیخ رزرو کنید و از پنجره آن به بیرون نگاه کنید تا با شگفتی و زیبایی معماری در میدان مارین پلاتز رو به رو شوید. این میدان یکی از جاذبه های تاریخی شهر مونیخ به حساب می آید. اینسبروک یکی دیگر از شهرهای منطقه آلپ با معماری قدیمی و زیبا می باشد. برگنزواد هم به دلیل صنعت چوبش معروف است و یک موزه با صنایع چوبی هم در این شهر قرار گرفته است.

آخرین توقف هم در ژنو است شهری با قدمت طولانی با مناظر و مراسم زیبا و هیجان انگیز که پیشنهاد می کنیم هیچ کدام از این شهر ها را از  دست ندهید.

  • تور آلپ

تمام مکان های خیره کننده در آلپ همه به خوبی شناخته شده نیستند . اگر می خواهید بهترین عکس ها را بگیرید بهتر است به ارتفاعات بروید.برای شروع بهتر است به ارتفاع ۱۰۰۰۰ فوتی و به هتل گورنرگر بروید. این هتل دارای کتاب خانه رستوران و شومینه های شیک و دیدنی است با یک ویو عالی از رشته  کوه های ماترهورن و در ارتفاع قرار گرفته است. منطقه بعدی دیگر ویو زیبایی از پارک ملی سوییس قدیمی ترین پارک ملی در منطقه آلپ می باشد. در هامبورگ اگر به تراس رستوران بارو بروید میتوانید یک عکس فوق العاده کارت پستالی از منظره بیرون بگیرید.

منبع : matadornetwork.com