مکان های جذاب برای سفرهای عاشقانه

سفر یکی از بهترین چیزهایی است که باعث می شود تا زندگی عاشقانه حفظ شود. این یک فرصت عالی برای برای شما برای شناختن یک شریک جدید و یا صرف وقت کافی با یک دوست ا است. به دور از تنش های زندگی روزمره. اگر درحال برنامه ریزی برای یک سفر برای روز ولنتاین و یا سالگرد ازدواجتان  هستید ، پس این مقاله را بخوانید تا لیستی از بهترین نقاط برای سفر زوجین  در امریکا را به شما ارائه د هد.

  1. سانتا فا، نیومکزیکو

با یک سبک معماری منحصر به فرد از ساختمان های کم رنگ، رنگ خاک که در هیچ جای دیگر یافت نمی شود، پایتخت نیومکزیکو در تمام فصول سال زیبایی خاص خود را دارد.  بهار و تابستان در سانتافه همراه با یاس های رو شیروانی می آید. فانوس های زیبایی بر روی پشت بام ها قرار دارد.  در زمستان  هم بوی سوختن  چوب کاج فضا را پر می کند . می توانید در خیابان های شهر پیاده روی کنید، از تمام موزه ها، گالری های هنری زیبا و سازه های معماری مانند پله های مارپیچی لذت ببرید.

 

  1. نیویورک، نیویورک

یکی از مکان های فوق العاده زیبایی که در سیاتل وجود دارد وزوج ها را به سمت خود جذب می کند، و یکی از رمانتیک ترین مکان ها در این شهر است ، ساختمان ایالت امپراطوری است. یکی از زیبایی های این شهر زمانی است که شما در کنار همسر خود در یک قایق پارویی هستید در دل دریاچه پارک مرکزی ، یک آهنگ عاشقانه هم برای شما پخش می شود. و شما یک ویو بسیار زیبا از افق منهتن خواهید داشت. مشاهده نمایش های خیابانی، خوردن یک غذای لذیذ وخوشمزه در یک رستوران و بازدید از موزه تاریخ طبیعی امریکا نیز از دیگر جذابیت های این شهر است . در زمستان شهر نیویوررک بسیار دیدنی است. نمایشگاه های ساحلی، اسکی روی یخ،و صرف یک هات چاکلت خوشمزه در این هوای سرد زمستانی از جذابیت های زمستای نیویورک است.

 

  1. پارک ملی یلوستون، وایومینگ

این پارک اولین پارک ملی امریکا با مساحتی بالغ بر ۲.۲ میلیون متر مکعب است . غنی از حیوانات وحشی و شگفتی های طبیعی است . این پارک شامل آبشارهای هیجان انگیز و چشمه های آبگرم که در یک دره عمیق واقع شده اند است. چند شب اقامت در هتل دریاچه یلوستون و کابین ها که به عنوان قدیمی ترین  هتل در پارک ملی به حساب می آید. یک سافاری بگیرید و در پارک ملی سرنگتی به گردش بپردازید تا بتوانید از گله گوزن ها  و گاو میش های امریکایی هم دیدن کنید.  همه اینها جز تجارب زیبای این اقامت هستند.

  1. اسکاتسدیل، آریزونا

اسکاتسدیل زیبایی کویر در بهترین حالت است، استراحتگاه های  لوکس، اسپا و زمین های گلف در یک محیط شگفت انگیز قرار دارد.در خیابان اصلی به  موزه ها بروید، و از ده ها رستوران  آن استفاده کنید.  سعی کنید صبح زود ازخواب بیدار شوید و به بالن سواری بروید و از هوای دلپذیر و مناظر فوق العاده لذت ببرید. در  اینجا می توانید به پیک نیک بروید و ساعت ها را در دل طبیعت بگذرانید.

 

۵. ساوانا، جورجیا

ساوانا به عنوان قدیمی ترین شهر با درختانی بلوط عمارت هایی با شکوه و میدان های  تاریخی شناخته می شود. این شهر دارای باغ های معروف ، چشمه های زیبای باشکوه است ، می توانید در خیابانی که مشرف به رودخانه ساوانا است به پیاده روی بپردازید.  در این خیابان می توانید به خرید سوغاتی بپردازید و از رستوران های آن هم غذا های خوشمزه سفارش دهید. خانه های تاریخی، کلبه های عجیب وغریب و رصدخانه هم از  دیگر جذابیت های ساوانا است.

منبع: https://bit.ly/2XbwZEh