• از ۰ تا ۱۰۰ ماجراجویی آلپ

چه شما جز افراد پرهیاهو باشید و چه جز اکتشافگران آرام باشید وقتی در آلپ قرار می روید آلپ شما در بر می گیرد. شما میتوانید زمانی که در اتوبان هستید با ماشین شخصی خود با سرعت برانید .یا در پرواز در حالی که ریلکس کردید بنشینید اما زمانی که به منطقه  آلپ می روید باید سرعت خود را تنظیم کنید. بعد از اینکه در روی زمین با نهایت سرعت حرکت کردید زمان آن رسیده که حس نهایت سرعت را هم در آسمان هم تجربه کنید بعد از سه ساعت پرواز سریع میتوانید در مسابقاتی که در جنگل های سیاه برگزار می شود شرکت نمایید و از  هیجان این مسابقات لذت ببرید. در مسیر جی استاد (روستایی در بخش آلمانی زبان کانتون برن در جنوب غربی سوئیس است.) به لوسرن از منطفه ای در خارج از پایتخت به نام جانگفرا حتما دیدن کنیدیک منطقه واقع در اورن برنز در سوئیس است. این نام به نام کوه Jungfrau مشهور است تا در حین پیاده روی در این مسیر با مناظر فوق العاده عالی روبه رو شوید. وقتی به منطقه اتزتال وارد می شوید باید ادرنالین خود را حفظ کنید چون سرشار از تجربه های هیجان انگیز مانند شیرجه زدن از روی صخره ها، زیپ لاین و ….

اینسبروک مقصد نهایی شما است جایی که می توانید  در کوهستان دوچرخه سواری داشته باشید.

 

 

  • از نخلستان تا یخبندان

از کناره های دریاچه لوگانو به فراز کوه های  اتریش سوییس و آلمان بروید ولی حتما لباس های گرم خود را همراه داشته باشید. در کنار ساحل و در رستوران ها لوگانو بنشینید از فاصله دو مایلی خود و از مونته آربوستورا، و پارک گیاهی سان گراتو بوی درختان زیتون به مشامتان می رسد. بعد از یک پیاده روی ولانی مدت در منطقه سنت موریتز سرزمین یخچال های طبیعی ر افتاب بهاری دراز بکشید. در اوتزتال در رودخانه قایق سواری کنید از صخره ها بالا بروید، یا به منطقه ای با یخچال های طبیعی فراوان که در نزدیکی مرز ایتالیا قرار دارد به نام ویلداسپیتز ( Wildspitze) سر بزنید.

در این منطقه عقاب ها بر فراز سر شما  اوج می گیرند، بزهای کوهی به صورت ماهرانه از قله ها بالا میروند و ویویی بهتر از کوه گروب گلوکنر(بلندترین کوه اتریش) نصیبتان نمی شود.

  • لیستی از تجارب خوب در آلپ

کارهایی که باید حتما انجام دهید. از زرمت آغاز کنید که یک مرکز اسکی در نزدیکی کوه matterhorm در جنوب سوییس است. در کوچه های کم نور و رمانتیک شهر چرخ بزنید و در کنار دریاچه ها و صخره ها قدم بزنید . اندکی در شهر لوگانو شهر لوکس در جنوب سوییس بگذرانید اما بدون اینکه از چشمه های آب گرم  با ویو آلپ استفاده کرده باشید شهر را ترک نکنید.

در بین دیوارها و برج های قرون وسطی بروید بعد با در یک قایق به پایکوبی بپردازید و بعد از طریق یک مسیر خوش منظره با قطار به شهر بلینزونا بروید.

در کوه گارمیش که بلندترین کوه آلمان است همراه با پرندگان حس خوب پرواز را می توانید حس کنید. سپس به عقب به قرون وسطی در اینسبروک حرکت کنید، جایی که امپراتورها در دیوان امپراطوری سلطنت می کنند. مسیر بین موزارت تا سالزبورگ را با چشم اندازی از رودخانه بگذرانید سعی کنید زمانی هم در هالستات بمانید حتی زمان اندک. سپس در یکی از باغ های مشهور مونیخ توقفی داشته باشید و نوشیدنی میل کنید. و در نهایت از موزه قرون وسطی در روتنبورگ دیدن کنید.

  • لیستی از مکان های خاص در آلپ

هایدلبرگ گویی شهری است در میان کهربا با پل ها  قلعه های قدیمی متعلق به قرون وسطایی که برای قرن ها الهام بخش هنرمندان بوده است .  در پیاده روی فیلسوفان که یک مسیر فوق العاده زیبای پیاده روی در نزدیکی دانشگاه هایدلبرگ است قدم بزنید تا حس خوب آن را درک کنید. وقتی به  اشتوتگارت می روید حتما به رستوران مکعبی هم در این شهر سر بزنید با معماری متفاوتی که دارد حتما برای شما جالب خواهد بود.

جنگل های پوشیده از سبزه مکانی مناسب برای استراحت و تفکرکردن شما می باشد.  در شهر فرایبورگ که شهری در نزدیکی رودخانه ساین می باشد و مرکز بزرگ اقتصادی، اداری،در مرز فرهنگی بین آلمان، سوییس و فرانسه میباشد سعیی کنید به هتل لوکس و زیبای کلمبی حتما سر بزنید. در فستیوال های موسیقی جاز در مونترو شرکت کنید و بعد به مراکز خرید در جی استاد هم بروید. به کارگاه های صنایع دستی در برژنزروالد بروید و شروع به ساخت با دستان خود کنید تا لذت این کار را درک کنیدو بعد هم با پنیرهای منطقه آلپ به خودتان جایزه بددهیدو بعد هم اگر به تاریخ قرون وسطی علاقه مند هستید به قفقاز سر بزنید شما میتوانید یکی از این مسیرها و یا همگی را انتخاب کنید در هر صورت مسیر اشتباه در آلپ وجود ندارد همه مناظر زیبا و سرشار از شگفتی می باشند.