آژانس مسافرتی سرزمین سفر آریایی |گردشگری | رزرو تور | رزرو هتلآژانس مسافرتی سرزمین سفر آریایی |گردشگری | رزرو تور | رزرو هتل

در حال حاضر عضو هستید؟

آژانس مسافرتی سرزمین سفر آریایی |گردشگری | رزرو تور | رزرو هتلآژانس مسافرتی سرزمین سفر آریایی |گردشگری | رزرو تور | رزرو هتل
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور کویر طبس

?تور ۳/۵ روزه کویر طبس با آژانس سرزمین سفر آریایی ?
? حرکت سه شنبه ۱۵ آبان ماه?
? گشت های تفریحی تور:?

✴️بازدید از روستای ازمیغان?
✴️بازدید از قلعه و روستای زلزله زده هودر?
✴️بازدید از چشمه ی آبگرم و آبسرد مرتضی علی?
✴️بازدید از زیباترین باغ کویری گلشن??
✴️بازدید از طاق شاه عباسی⛩
✴️پیاده وری در کال جنی
✴️تجربه قدم زدن در رمل های شنی و آرامش در کویر??
✴️لذت شب نشینی کنار آتش به همراه چای و سب زمینی ??
✴️تپه های شنی و تجربه ای هیجان انگیز با سافاری در ریگ های روان ?
✴️شترسواری ?

? خدمات تور:
?☕️?صبحانه ۳ وعده
?? نهار ۲ وعده
??شام ۲ وعده
☕️? پذیرایی به صورت میان وعده
??? وسیله نقلیه توریستی کولردار و سیستم دار
? بیمه مسافرتی و مجوز
۲شب اقامت در اقامتگاه مناسب?
رصد ستارگان با تلسکوپ⭐️
آموزش عکاسی در شب✨
لیدر محلی ?‍?
موتور ATV
♨️‼️ آفر ویژه‼️♨️
هزینه اصلی تور ۴۴۵ تومان ولی اگر جزء اولین ثبت نامی ها باشید ??فقط ۳۹۵تومان ?
‼️نکته ی مهم برای همسفران عزیز: در صورت ثبت نام گروهی شامل تخفیف میشوید??

‼️کمیسیون ویژه برای همکاران عزیز??
? برای دریافت هرگونه خدمات مسافرتی و گردشگری با ما در تماس باشید:
Connection Ways:
۹۸۲۶-۳۶۱۵۴۰۰۰+☎️
۹۸۲۶-۳۲۷۶۰۸۹۱+☎️
۹۸۹۳۸۱۲۱۲۲۱۶+?

? www.iranvoyageland.com
?IVL.me

Telegram: @IranVoyageLand?
Instagram : Iranvoyageland?

 

کویر سرزمین افسون و افسانه است، میعادگاهی که در آن گاه سکوتی مرگبار آدمی را در می‌نوردد و گاه دنیایی از آرامش به انسان ارزانی می‌دارد. صدای سکوت کویر آرامش بخش ترین صداهاست.  روزهای کویر را درخشش پر هیجان خورشید، طلایی رنگ کرده است.  با ما همراه شوید ما شما را در تور طبس به دیدن معجزه های بشری در کویر می بریم. سفر به دیار نگین های سبز کویر، سفریست برای طبیعت گردان و ایرانگردانی که عاشق چشم اندازهای بی انتها  هستند تا با برخی نقاط گردشگری در دل کویر طبس آشنا شوند، مکان هایی که معمولا کمتر شناخته شده اند.

روستای ازمیغان:

روستای ازمیغان به دو دلیل در بین گردشگران شهره است: شالیزارهای برنج و در کنار آن نخل های خرما که در هیچ منطقه‌ای نمی توان این دو نوع را در کنار هم دید. این روستا از لحاظ تنوع گیاهی نیز در سطح استان و کشور نمونه است، به نحوی که در این روستا علاوه بر محصولات جالیزی، نخل و مرکبات و سایر میوه‌های هر فصل، برنج نیز تولید می‌شود، این روستا به یمن وجود رودخانه همیشه پرآبش چهره‌ای دگرگون از دیگر روستاهای کویری دارد. از جمله جاذبه‌های گردشگری ازمیغان اعم از طبیعی و تاریخی و مفاخر روستا، مزار سید محمد بن جعفر طیار، تخت عروس و آبشار قدمگاه و دو خط نوشته شبیه عربی احتمالاً از دوره محمد بن جعفر طیار و گونه‌های گیاهی وحشی چون درخت انجیر کوهی با ارتفاع ۲۰ متر و قدمت ۳۰۰ ساله است.

 

 

روستای هودر:

قدمت روستای هودر به صدها سال قبل برمی گردد در قدیم الایام این روستا به عنوان مرکز استقرار خوانین و مرکز بخش دستگردان قلمداد می شده است ، آثار برجای مانده ازآن دوران همچون برج های بلند ، ساخت خانه های مجلل وبا سبک معماری خاص که تقریبا رو به ویرانی است هنوز در چهره روستا مشهود است .

چشمه آب گرم  و آب سرد مرتضی علی:

چشمه آب‌گرم مرتضی علی(ع) از جاذبه‌های گردشگری طبیعی در شهرستان کویری طبس در استان خراسان جنوبی است. وجود این چشمه جوشان با دو نوع آب سرد و گرم کنار هم در دل کویر ایران زمین انسان را به تفکری عمیق وامی‌دارد.این چشمه در مسیر گردشگری روستای خرو و در فاصله ۲۷ کیلومتری شهر طبس واقع شده‌ است. در طول مسیر چشمه آب‌گرم مرتضی علی، دیواره‌های بلند دره مانندی در دو طرف خودنمایی می‌کند و روی این دیواره‌ها حفره‌هایی است که به‌نظر می‌رسد با نظم خاصی ساخته شده‌اند. چشمه آب‌گرم مرتضی علی طبس از مناطق طبیعی است که با داشتن چشمه‌های آب درمانی به‌لحاظ توریست درمانی مورد توجه ویژه‌ است. غلظت بیشتر آب گرم و تفاوت ساختاری آن با آب سرد جاری در کف رودخانه باعث می‌شود که این آب‌ها تا مسافت حدود ۳۰۰ متری بستر رودخانه هم پیش بروند. به این ترتیب در یک طرف رودخانه آب سرد و در طرف دیگر آب گرم جریان دارد و می‌توان یک پا را در طرف گرم رودخانه فرو برد و پای دیگر را در طرف سرد رودخانه. پدیده‌ نادری که شاید در هیچ نقطه دیگر کشور فرصت تجربه آن را نداشته باشید.

 

باغ گلشن طبس بهشت برین کویر:

شهرستان طبس با وجود اینکه در مجموع دارای آب و هوای گرم و خشک است اما اگر تفحصی در سطح شهرستان صورت گیرد از انواع مختلف محصول می‌ توانیم اثری در آن بیابیم درباغ‌ ها، باغچه‌ ها، کنار جویبارهای خیابان‌ ها، باغچه‌ های وسط میدان‌ ها و خیابان‌ ها انواع گل و گیاهان به فراوانی کاشت می‌ شود. در طبسی که شاید نامش یادآور کویری بی انتها باشد، باغی وجود دارد که به واقع باغ بهشت کویر ایران و یکی از بزرگترین و زیباترین باغهای کشور است.

این باغ باشکوه که باغ گلشن نام دارد، باغی زیبا و تاریخی متعلق به دوره افشاریه – زندیه است که یکی از مهمترین باغهای ایرانی به شمار می ‌رود. هزاران درخت میوه در این بنای تاریخی هشت هکتاری، طبیعت بی ‌نظیری آفریده که هر بیننده‌ ای از نظاره آن غرق در لذت می ‌شود. طراحی این باغ بر اساس نمونه چهارباغ و برگرفته از آیات قرانی درباره بهشت است که دو نهر در آن همدیگر را قطع می ‌کنند.

یک نکته منحصر به‌ فرد در باغ گلشن که تنها در تاج ‌محل هند مانند آن تکرار شده، این است که باغ به صورت مربع است، یعنی طول و عرض باغ با هم برابرند و خیابان‌ های موازی، طول و عرض این باغ را به هم متصل می ‌کنند.

طاق شاه عباسی:

طاق شاه عباسی پر رکوردترین بنای تاریخی ایران است. دی با ۶۰متر ارتفاع که نه تنها لقب قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین سد قوسی جهان را با خود یدک می کشد، بلکه به مدت ۵۵۰ سال هم به عنوان بلندترین سد در جهان شناخته می شد. اما سد شاه عباسی یک لقب دیگر هم دارد که هنوز هیچ سدی موفق به تصاحب آن نشده است: نازکترین سد جهان که به خاطر عرض تاج  یک متری اش به این نام شناخته می شود. برای دیدن طاق شاه عباسی که به سد شاه عباسی هم معروف است، باید به روستای ۷۰۰ ساله خرو و در فاصله ۲۷ کیلومتری ‪شهر طبس سفر کنید.

کال جنی یا دره جن ها:

کال جنی یا دره جن ها دره ای است که در شمال طبس و در اطراف روستای ازمیغان و در امتداد خروجی قناتی که در نزدیکی آن قرار دارد واقع شده و ۳۵ کیلومتر با شهرستان طبس فاصله دارد. دره ای زیبا و حیرت انگیز که بومیان قدیمی آن را دره جن ها نامیده اند و آن را خوف انگیز و محل زندگی ارواح و جن ها میدانستند. وجود تونل ها و خانه هایی بنام خانه گبرها در دل دیواره ها از دیگر جدابیتهای این دره است. ساخت این تونل ها و حفره ها احتمالا به زمان ساسانیان برمیگردد.  نخلستانی که بصورت خود رو در دل این بیابان روییده، از جذابیت‌ های دیگر این منطقه شگفت انگیز است. ام این رمزآلود هم قصه ای برای خودش دارد. کال جنی از دو بخش کال + جنی تشکیل شده است. کال به دره یا مسیر ایجاد شده به وسیله سیلاب ها و جریان آب گفته می شود. به این دلیل که ساکنان روستاها این محل را ترسناک و محل حضور جن ها می دانسته اند بخش دومِ نام را به آن اضافه کرده اند.  این اثر شگفت انگیز با نام دره جنی نیز شناخته می شود.