آژانس مسافرتی سرزمین سفر آریایی |گردشگری | رزرو تور | رزرو هتلآژانس مسافرتی سرزمین سفر آریایی |گردشگری | رزرو تور | رزرو هتل

در حال حاضر عضو هستید؟

آژانس مسافرتی سرزمین سفر آریایی |گردشگری | رزرو تور | رزرو هتلآژانس مسافرتی سرزمین سفر آریایی |گردشگری | رزرو تور | رزرو هتل
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور فرانسه

#تور_فرانسه??

۶شب و ۷ روز در فرانسه شهر عشاق?????
۱/۱۵۰ یورو + هزینه پرواز (هزینه هرنفر در اتاق ۲ تخته

جاهای دیدنی پاریس فرانسه

پاریس شهری پر از مکان های دیدنی است که هیچ وقت تمام نمی شوند. از موزه های کلاس بالای جهانی تا جاذبه های کمتر شناخته شده در لایه‌های پنهان شهر. تجربیاتی که پاریس در اختیار شما قرار میدهد آنقدر متنوع‌اند که هیچ وقت شما را خسته نکنند. برای پیدا کردن گل سرسبد جاهای دیدنی پاریس فرانسه با ما همراه باشید.

 ۱.موزه لوور فرانسه

موزه لوور پربازدیدترین موزه جهان و یکی از جاهای دیدنی پاریس است. ساختمان هرمی آن به وسیله ورودی از جنس شیشه صیقل‌داده‌شده شخصیت‌سازی این بنا را انجام داده است. زمانی که وارد این موزه می شوید با دیدن مجموعه‌ای از مشهورترین آثار هنری جهان شگفت‌زده خواهید شد. آثاری مانند مونا لیزا از داوینچی یا برده مرده از میشلانگو.

۲.طاق پیروزی

طاق پیروزی در ناحیه غربی شلوغ‌ترین ناحیه Champs-Élysées واقع شده است. این بنا شناخته‌شده‌ترین و نمادین‌ترین نشانه پیروزی ساخته‌شده در سراسر جهان است. حکاکی‌های روی سطح آن داستان موفقیت‌های کشور فرانسه است. داستان جنگ‌ها و فرماندهان نظامی.

این ساختمان نمادین از پربازدیدترین جاذبه های فرانسه و یکی از جاهای دیدنی پاریس است که نباید دیدن آن از دست بدهید

۳.دیوار عشق پاریس

مونتمارته یک تپه بزرگ در شمالی‌ترین قسمت پاریس است که بیش‌تر به واسطه فضای هنرمندانه‌اش شناخته می‌شود. این‌جا جایی است که تعداد زیادی از مشهورترین هنرمندان، افردای مثل مونت، پیکاسو و رنویر هنگام Belle Époque (دوره ای از تاریخ غرب بعد از جنگ فرانکو پروس تا پایان جنگ جهانی اول – ۱۸۷۱ تا ۱۹۱۴) در آن ساکن شدند . وقتی به مونتمیر می‌روید فراموش نکنید که به دیوار عشق سری بزنید. جایی که عبارت «دوستت دارم» را ۳۱۱ بار به ۲۵۰ زبان مختلف روی آن نوشته‌اند. این دیوار به یکی از جاهای دیدنی پاریس پایتخت فرانسه تبدیل شده است.

۴.کلیسای سکره کر دو مون مارتر

کلیسای کاتولیک سکره کر دو مون مارتر  (Sacré-Coeur Basilica) یک نشان تخصصی برای پاریس است که به سبک رومی در بالای تپه مونتمیر ساخته شده است. این کلیسا بهترین مکان برای تماشای مناظر اطراف تپه مونتمیر و یکی از مناطق دیدنی پاریس است.

۵.مولن روژ

کافه معروف مولن روژ نزدیک تپه مونتمیر واقع شده و برنامه‌های عصرگاهی باشکوهی برگذار می‌کند؛ که مشهورترین آنها اسب دیوانه، مولن روژ و لیدو دو پاریس هستند. انتخاب برای شما آزاد است. می‌توانید یک وعده شام و تماشای برنامه را رزرو کنید؛ یا حتی یک برنامه اختصاصی یا برنامه عصرگاهی.

۶.موزه پیکاسو

موزه پیکاسو شامل ۵۰۰۰ اثر و صدها آرشیو از آثاری است که فرایند خلاقانه طراحی استاد معروف سبک کوبیسم، پابلو پیکاسو، را به نمایش می‌گذارد. در این مکان آثار هنری متفاوتی مثل نقاشی، طراحی، مجسمه و حکاکی از این هنرمند دیده می شود.

در نتیجه این موزه یک مجموعه عمومی مناسب برای دیدن تمام کارهای این هنرمند و همچنین هنرمندان نزدیک به سبک او است. علاقه‌مندان به هنر بازدید از این موزه را که یکی از جاهای دیدنی پاریس است، از دست نخواهند داد.

برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان سرزمین سفر آریایی در ارتباط باشید. ??
☎️۰۲۶-۳۶۱۵۴۰۰۰
☎️۰۲۶-۳۲۷۶۰۸۸۹
?@iranvoyageland
?www.iranvoyageland.com

#سرزمین_سفر_آریایی