آژانس مسافرتی سرزمین سفر آریایی |گردشگری | رزرو تور | رزرو هتلآژانس مسافرتی سرزمین سفر آریایی |گردشگری | رزرو تور | رزرو هتل

در حال حاضر عضو هستید؟

آژانس مسافرتی سرزمین سفر آریایی |گردشگری | رزرو تور | رزرو هتلآژانس مسافرتی سرزمین سفر آریایی |گردشگری | رزرو تور | رزرو هتل
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور دوحه ویژه نوروز ۱۴۰۱

تور دوحه ویژه نوروز ۱۴۰۱?????

۵ شب و ۶ روز
بلیط رفت و برگشت با هواپیمایی قطر ایرویز ، ۵ شب اقامت در هتل با صبحانه ، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی ، یک گشت شهری دوحه ، بیمه مسافرتی???

شروع نرخ از ۲۱/۳۸۰/۰۰۰ تومان✅

دیدنی های معروف دوحه:

همانطور که می دانید مکان های دیدنی دوحه قطر دارای جذابیت بسیار زیادی در دنیا هستند این کشور به دلیل ثروت و پیشرفت های زیادی در سال های اخیر داشته است یکی از مکان های تفریحی لاکچری در دنیا است دوحه شهری تاریخی و مدرن است که به دلیل تلفیق جاذبه های خود شناخته شده است.

۱-دهکده فرهنگی کاتارا:

این دهکده فرهنگی یکی از بهترین برای علاقه مندان به هنر و معماری می باشد که در شهر دوحه واقع شده است و دارای سالن های چند منظوره از جمله سالن اپرا، آمفی تئاتر، گالری هنر و … می باشد. این مکان همه روزه قابل بازدید است و شما بازدید کنندگان گرامی را با آداب و رسوم کشور قطر آشنا خواهد کرد.  این دهکده ی فرهنگی توسط دولت قطر اداره می شود و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.

۲-ساحل کورنیش:

یکی دیگر از بهترین دیدنی های دوحه این ساحل تفریحی می باشد که در آن می توانید انواع تفریحات آبی را انجام دهید و از سفر خود لذت ببرید. معماری و ساخت این ساحل به شکل نعل اسب می باشد و فضای بسیار مدرن و جالبی دارد. این مکان فوق العاده می تواند هر بازدید کننده ای را مجذوب خود کند. اگر قصد سفر به کشور قطر را دارید ساحل کورنیش در شهر دوحه یکی از مهم ترین مکان های دیدنی این کشور می باشد.

۳-مروارید قطر :

این مکان بی نظیر یک جزیره مصنوعی بزرگ و ساخته شده به دست انسان می باشد که مساحت آن حدود ۴ میلیون متر مربع است. این جزیره مصنوعی که به مروارید قطر معروف است در منطقه تاجر نشین و پولدار شهر دوحه واقع شده است و تقریبا دسترسی به آن برای افراد با درآمد معمولی بسیار سخت می باشد. گردشگران می توانند با سفر به این جزیره از تفریحات لوکس ، غذاهای عالی و … این مکان دیدنی لذت ببرند. در این جزیره تعداد بسیار زیادی رستوران، کافه و تفریحات مختلف وجود دارد که می تواند خاطره ای فراموش نشدنی را برای شما بسازد.

 

۴-موزه هنر های اسلامی دوحه:

این موزه اسلامی بر روی یک جزیره مصنوعی در شهر دوحه قطر ساخته شده است و از مکان های بسیار مهم این شهر می باشد. موزه هنرهای اسلامی دارای معماری خاص و مدرن می باشد که طراحی ساخت آن توسط بهترین معماران خارجی  انجام شده است که مهم ترین آن ها معمار معروف آمریکایی چینی تبار یو مینگ پی می باشد. این مکان دیدنی دارای بخش های مختلفی از جمله کتابخانه،کافه،سالن تئاتر، رستوران و … می باشد که می تواند هر توریستی را مجذوب خود کند.

۵-باغ وحش دوحه:

یکی دیگر از جذاب ترین مکان های دیدنی این شهر باغ وحش آن می باشد که انواع حیوانات سنتی و بیابانی در آن وجود دارد. فاصله ی این باغ وحش تا شهر چیزی حدود ۳۰ دقیقه با ماشین می باشد و یکی از مهم ترین و جالب ترین مکان های شهر دوحه است.  این مکان از جذابیت های خاصی برخوردار است و یک مکان دلنشین برای هر بازدیدکننده ای می باشد.

برای اطلاعات بیشتر همراه در وبسایت رسمی سرزمین سفر آریایی باشید ویا با کارشناسان ما با شمارهای زیر ? در تماس باشید.

☎️۰۲۶-۳۲۷۶۰۸۹۱
☎️۰۲۶-۳۲۷۶۰۸۸۹

?@iranvoyageland
?www.iranvoyageland.com

#سرزمین_سفر_آریایی