برقراری مجدد پروازهای تهران-وین- تهران

برقراری مجدد پروازهای “هما” به وین

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران “هما” از تاریخ ۲۵ مردادماه سال جاری، براساس برنامه در روزهای شنبه هر هفته از تهران به فرودگاه وین پرواز می‌کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی “هما”، با گسترش ویروس کوئید ۱۹، بسیاری از پروازهای برنامه‌ای “هما” به مقاصد پروازی از جمله کشور اتریش متوقف گردید که این وقفه چند ماهه همچنان ادامه داشت.

به دنبال رفع محدودیت بهداشتی‌های اعمال شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری اتریش و صدور مجوز برای شروع مجدد پروازهای “هما” به مقصد وین، از روز ۲۵ مردادماه سال جاری، پرواز برنامه‌ای “هما” از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) به مقصد فرودگاه وین انجام می‌شود.

این پرواز در روزهای شنبه هر هفته، با پرواز شماره ۷۱۷ در ساعت ۸ و ۴۰ دقیقه بامداد فرودگاه امام خمینی (ره) ترک و در ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه (به وقت محلی) در فرودگاه وین به زمین می‌نشیند.

بازگشت این پرواز در همان روز، با پرواز شماره ۷۱۶ در ساعت ۱۱ و ۵۰ دقیقه به وقت محلی از فرودگاه وین پرواز می‌کند و در ساعت ۱۸ و ۴۰ دقیقه وارد فرودگاه امام خمینی (ره) می‌شود.

براساس اطلاعیه صادره از سوی سازمان هواپیمایی کشور اتریش، مسافران دارای مدارک ذیل می‌توانند به این کشور مسافرت نمایند:

– پاسپورت واقامت اتحادیه اروپا ،ایسلند، نروژ، سوئیس و انگلستان
– اقامت اتحادیه اروپا، ایسلند، نروژ، سوئیس، انگلستان، داشتن بلیت تایید شده هواپیما، قطار یا اتوبوس در ادامه مسیر به کشور صادرکننده کارت اقامت به صورت ترانزیتی الزامی است.
– ویزای کار Business تایپD ، ویزای دانشجویی تایپD اتریش، ویزای خانوادگی تایپ D اتریش جهت پیوستن به خانواده و مسافران تزانزیت

همچنین در این اطلاعیه ذکر شده است تمامی مسافران بالای ۱۱ سال در پروازهای ورودی به اتریش (به غیر از مسافران تراتزیت هوایی) می‌بایست قبل از پرواز اقدام به انجام آزمایش PCR نمایند وگواهی جواب منفی تست کرونا در محدوده ۷۲ ساعت مانده به پرواز را به زبان انگلیسی به همراه داشته باشند. همچنین مسافران با ویزای تایپ C توریستی تا اطلاع ثانوی مجاز به انجام سفر نمی‌باشند.

شایان ذکر است مسافران قبل از پرواز می‌بایست فرم تعهد را از لینک ذیل دریافت و تکمیل نمایند:
http://www.bmk.gv.at/en/service/entry-requirements.html

براساس این اطلاعیه، ورود هرگونه بار دستی به صورت ترولی یا چرخ‌دار به داخل کابین پروازی مجاز نبوده و مسافران صرفاً می‌توانند فقط از یک کوله‌پشتی و یا ساک دستی جهت حمل بار همراه، به داخل کابین استفاده نمانید و داشتن ماسک در فرودگاه و حین پرواز الزامی است.

?? هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران “هما ” به مسافران عازم مقاصد آمستردام، پاریس، میلان، رم و لندن توصیه می‌نماید در زمان خرید بلیت آخرین رویه مسافرت به مقاصد ذکر شده را از دفاتر فروش بلیت دریافت کنند.

☎️۰۲۶-۳۲۷۶۰۸۹۱
☎️۰۲۶-۳۲۷۶۰۸۸۹
?۰۹۳۸۱۲۱۲۲۱۶
?@Iranvoyageland
?www.iranvoyageland.com