۱۰ رستوران غیر معمول در سراسر جهان

رستوران ها اولین انتخاب ما برای اغلب موارد است. رستوران ناهار خوری یک تجربه جشن کوچک است.رفتن به رستوران و خوردن یه ناهار خوشمزه می تواند  همیشه جالب است. اما ، برخی از نقاط وجود دارد رفتن به آنها  به یک تجربه فراموش نشدنی تبدیل می شود.  فقط قیمت ها و یا کیفیت غذا نیست که اهمیت پیدا دارد بلکه نوع سرو غذاهم تاثیر گذار است.

  1. رستوران Ithaa، مالدیو

معنی Ithaa “مادر مروارید” است. این رستوران به دلیل مکان، طراحی و غذای شگفت انگیز و خدمات آن، اولین جایگاه را در فهرست ما دارد. این رستوران در حدود ۵ متری زیر سطح دریا ساخته شده  و این امر باعث می شود که در الویت اول شما قرار بگیرد. این رستوران حداکثر ۱۴ مهمان را می تواند در خود جای دهد. شما می توانید از طریق پله های مارپیچی می توانید به این رستوران برسید و یک منظره فراموش نشدنی از ماهی ها و صخره های زیبای زیر آب داشته باشید.

  1. رستوران گردان ماه، مالدیو

اگر شما ترس از ارتفاع ندارید پس حتما سعی کنید که به این رستوران بروید. این رستوران در بالای یک آسمان خراش قرار گرفته و بخشی از رستوران بانیان است. یک عرشه بلند دارد که باعث می شود شما در حین خوردن یک ساندویچ کوکتل احساس شناور بودن داشته باشید.

  1. رستوران ویستا، کامبوج

این رستوران در وسط مجمع الجزیره Koh Rong واقع در سیانوکویل، کامبوج قرار گرفته، این رستوران بخشی از یک هتل خصوصی است. مهمانان می توانند از روی تعدادی پل معلق روی اقیانوس به این رستوران برسند. . سرآشپزهای مشهور که در اینجا کار می کنند، غذاهای خوشمزه ای را با ترکیب غذاهای غربی و طعم های محلی تهیه می کنند.

  1. کافه مصیبت لورئت دمار، اسپانیا

وقتی اسمش را شنیدید، اول از شما چه فکر کردید؟ خب، در این مورد فکر کنید که زمین لرزه! کافه فاجعه یک رستوران فوق العاده با طراحی شگفت انگیز و ایده حتی بهتر از آن است. مهمانانی که در اینجا غذا می زنند می توانند زلزله های شبیه سازی شده با مقیاس ۷.۸ ریشتر را تجربه کنند در حالی که کاملا ایمن هستند!

  1. رستوران غار، تایلند

انتخاب پنجم در لیست ما در تایلند واقع شده است و همچنین با نام دوم – غار شناخته شده است. این نام یک ایده از معمار آن برای شما به ارمغان می آورد. این رستوران در غار فانانگ در ساحل قرار دارد.

در این هتل شما از هماهنگی خدمت رسانی لذت می برید.بیشترین غذایی که در این جا سرو می شود غذاهای دریایی کبابی می باشد

     ۶. رستوران لانه پرنده در  تایلند

در این رستوران از یک هماهنگی در خدمات لذت می برید رستوران معلق در تایلندآیا شما نام آن را در تایلند شنیده اید؟ اگر نه، وقت آن است که حتما به آن سر بزنید! این استراحتگاه که به صورت یک رستوران آشیانه مانند است، یکی از بهترین و منحصر به فردترین رستوران های جهان است.

کسانی که می خواهند اینجا بخوابند، ر یک موقعیت منحصر به فد هستند ، زیرا  از آنجا که رستوران به معنای واقعی کلمه یک لانه پرنده است – در بالای یک درخت است که  ۱۶ فوت بالاتر از سطح زمین است. شما نه تنها از هر نوع غذائی در اینجا لذت می برید، بلکه مطمئنا دیدگاه دیدنی از ارتفاع نیز خواهید داشت. برای ارائه وعده های غذا و نوشیدنی، پیشخدمت ها از یک زیپ لاین ویژه طراحی شده استفاده خواهند کرد!

  1. هافن فوشی، مالدیو

این رستوران در یک جزیره کوچک در مالدیو قرار دارد. از نظر رتبه بندی جز هتل و رستوران های  ۵ ستاره است. یک تجربه فوق العاده از ناهار خوردن را به شما می دهد. مهمانان می توانند انتخاب کنند که غذای خود را در ساحل بخورند یا در رخانه های ییلاقی. حدود ۴۳ خانه ییلاقی در اینجا قرار دارد با طراحی زیبا.

  1. رستوران آبشار لاباسین در فیلیپین

این رستوران بخشی از ویلا Escudero Resort است که در شهر سانپابلو واقع در فیلیپین واقع شده است. غذاهای معتبر آن بسیار خوشمزه و منحصر به فرد است، در میزهایی از جنس بامبو غذاها سرو می شود. وقتی مردم اینجا غذا می خورند، پای خود را در آب شفافی خیس می کنند و از منظر آبشار فوق العاده ای که به عنوان یک سیستم تهویه مطبوع طبیعی عمل می کند لذت می برند.

 

  1. رستوران راک، زنگبار

زنگبار جزیره ای محبوب در اقیانوس هند است. این جزیره در اقیانوس هند با سواحل شنی سفید آن، آب گرم کریستالیزه و آب و هوای دلپذیر جذب می شود. در میان بسیاری از استراحتگاه ها، گردشگران شگفت زده می شوند که شام رمانتیک در رستوران راک داشته باشند. اگر شما تصمیم به بازدید از این نقطه، یک جای دیگرهم به لیستتان اضافه کنید – سنگ بزرگ به نام رستوران راک وجود دارد. سنگ بزرگ که در آب قرار دارد، به عنوان پایه ای برای رستوران گنجانده شده است. شما می توانید با پیاده روی، شنا یا قایق رانی به این رستوران دسترسی داشته باشید. تنها ظاهر این رستوران نیست که همگان را به سمت خود جذب کرده است، بلکه غذاهای خوشمزه و منحصر به فردی که این رستوران سرو می کند از دیگر دلایل جذب مخاطب می باشد.

  1. رستوران یخ، امارات متحده عربی

امارات متحده عربی به دلایل بسیاری یکی از پر طرفدارترین مکان های روی زمین است. جای تعجب نیست که یکی از رستوران های این کشو جایی در این لیست داشته باشد. این مکان به دلیل معماری و طراحی منحصر به فرد و پر زرق و برق آن محبوب است.

درست در آنجا در امارات متحده عربی، شما می توانید یک رستوران به نام رستوران یخ پیدا کنید. فقط نام این رستوران یخ نیست، بلکه این رستوران به طور کامل از یخ ساخته شده! صاحبان آن از همه وسایل و ابزارهای یخی استفاده می­کنند، بنابراین اگر میخواهید از آن بازدید کنید، لازم است که با لباس گرم به این رستوران بروید.

با توجه به آب وهوای گرم این منطقه خنکی این رستوران قطعا دلچسب است. شاید به دلیل سردی زمان زیادی را در آنجا بمانید اما قطعا خاطره آن در ذهن شما خواهد ماند.

آیا این رستوران ها توانستند نظر شما را جلب کنند؟ پس سعی کنید شما هم در تعطیلات به رستوان ها و غذاخوری های متفاوتی بروید و غذاهای متفاوتی که توسط سرآشپزهای ماهر تهیه شده اند را تست کنید.

منبع: https://bit.ly/2uZgw9w